خدایا...گوش کن

خدایا............

گوش کن گله دارم....از این نامهربانی گریه دارم..

چرادستم را نمیگیری؟؟مگرمن چقد تا پیش تو فاصله دارم؟؟

خدایا.......

روزگار بی مروت نکرده لحضه ای با من محبت..دچارم کرده ب درد غریبی..

نصیبم چی شده؟جز رنج غربت.....

حواست پیش من نیست..مرا کردی خاموش..

مگر جرمم چی بوده؟؟دعاهام بی جوابه..

خدایا....خدایا...

برس تو ب دادم ک حال من خرابه،خراب..

نه عشقم مونده...نه تنها رفیقم...

خدایا من غریبم

تو زندگیم ب جز غصه چیزی ندیدم...

خوشی کجاس؟؟چرا من بی نصیبم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا تنها تویی پشت و پناهم

تویی تنها همدمو مونس و جانم..........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, | 23:35 | نویسنده : hamama |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.